viernes, 19 de febrero de 2010

Xornalista declárase a Catwoman



Ola Catwoman:

Mándoche esta carta para pedirche que veñas a rescatarme, xa que
me atopo nun gran perigo.

Resulta que tiven que cubrir un suceso e caín nunha trampa; agora estou preso nunha cova e espero que poidas vir rescatarme. Ademais, teño que decirche que estou namorado de ti dende hai moito tempo e non me atrevía a decircho en persoa polo que aproveito esta ocasión para declararche o meu amor. Non mo tomes a mal pero, un ás veces non sabe como expresar os seus sentimentos e eu fágoo a través deste papel.

Espero o teu rescate! é urxente! Non me deixes aquí só! Non podo vivir sen ti ! Querote moito!


Un bico
Autor: Cristian

1 comentario:

  1. Moi boa carta Cristian, se te animas podes publicar algunha das outras cinco que tiveches que facer.

    ResponderEliminar