lunes, 8 de febrero de 2010

Kid o coche fantástico está namorado


Miña moto namorada, máis tarde ou máis cedo tiñacho que contar. O meu dono, Michael estáse a dar conta do noso amorío.

Eu por ti estou a facer moitas trasnadas; porque encántame o teu asento encoirado, as túas rodas brillantes e máis cousas que me gustaría citar nesta carta pero non teño moito tempo porque Michel logo a chegar.


Non sabes o que te boto de menos, por iso cítote no aparcadoiro no que te coñecín, á hora que Michael vai ó descanso.



(KID)


Autor: Martín

3 comentarios:

  1. Esta muy bien pero lo veo igual de sencillo que el mio

    ResponderEliminar
  2. Escribes o mínimo... pero escribes tan ben!

    Encántame como escribes en galego, eres dos que mellor o fan.

    Cando te poñes, te poñes

    ResponderEliminar
  3. yo quiero animarte a seguir tal como lo haces

    ResponderEliminar